Ultimele postări

Concurs Printre(G)Randuri (II) [Încheiat]

By 7/17/2016 10:37:00 a.m.

     A trecut ceva vreme de când am organizat primul concurs, care, de altfel, s-a bucurat de mare succes în rândul vostru, al cititorilor. Cum în ultima perioada Libris ne-a înseninat cu reduceri generoase, am hotărât să ofer unuia dintre voi un set de cărți identice cu cele pe care mi le-am cumpărat și eu de curând. Altfel spus, un bilet pentru o călătorie luuungă prin ținuturile literaturii și nu numai. Mărturisesc că nu am reușit să citesc decât una dintre cărțile achiziționate, dar voi reveni cu recenzii pentru fiecare dintre ele pe parcursul verii. Poate mă va ajuta și câștigătorul, cine știe? 





     Revenind la concurs, „regulile” sunt următoarele:

  1. Să dați Like paginii de Facebook Printre(G)Randuri;
  2. Să trimiteți un mail pe adresa printreranduri13@yahoo.com sau să lăsați un comentariu la postarea de pe pagina de Facebook în care să menționați: numele vostru, adresa de Facebook și câte un paragraf în care să îmi spuneți ce fel de postări ați dori să vedeți pe blog și care este personajul alături de care v-ar plăcea să vă petreceți vara și de ce.
    Cărțile pe care le puteți câștiga sunt următoarele:
1.Lucian Boia- „Două secole de mitologie națională”
2.E.Cioran- „Demiurgul cel rău”
3.Dan C. Mihăilescu- „Despre omul din scrisori”
4.M.Cărtărescu- „Travesti” (benzi desenate)
5. Ion Stratan, Florin Iaru, Traian T. Coşovei, Mircea Cărtărescu- „Aer cu diamante”
6.N.Djuvara- „Există istorie adevărată?”
7.N.Bouvier- „Peștele-scorpion”

    Concursul se încheie pe 17 august, iar câștigătorul va fi ales prin tragere la sorți. Evident, vor fi eliminați cei care nu respectă regulile de mai sus. După cum v-am obișnuit, fiecare participant va primi un semn de carte personalizat dacă, in mail, specifică o culoare și un mesaj.  Aștept răspunsurile voastre și vă urez tuturor mult succes!

S-ar putea să îți placă și:

0 comentarii