Ultimele postări

Personaje-n renovare: Biano.ro

By 5/10/2020 10:14:00 a.m. ,

  Corectam zilele trecute câteva compuneri și, printre subiecte, se găsea și o cerință care te îndemna să îți imaginezi grădina ideală. Dintotdeauna mi-a plăcut să scotocesc internetul în căutare de idei de inspirație pentru casă sau grădină (grădina pe care...nu o am. Încă). Așa am descoperit site-ul Biano.ro care mă face să plâng cu un ochi și să râd cu altul, vorba scriitorului. Biano.ro este un portal ce reunește tot soiul de piese de mobilier, decorațiuni și accesorii, atât pentru casă, cât și pentru grădină. Și, ca lucrurile să fie mai interesante, m-am gândit să „proiectez” posibila grădina a unui personaj literar: mondena Mathilde, din cartea Annei Gavalda, „O viață mai bună”. (click pe poză pentru produse)



     Tonurile dominante ar fi, cu siguranță, cele deschise, pentru că Mathilde iubește stilul elegant, care îmbină clasicul cu modernul. Am găsit o grămadă de piese pe alb și crem, care mi se par perfecte pentru o grădină luminoasă. Cu siguranță că, în grădină ei, Mathilde ar organiza tot soiul de petreceri relaxa(n)te, astfel că ar avea nevoie de un set încăpător de mobilier pentru exterior. Cel pe care l-am ales, are opt scaune și o masă suficient de încăpătoare pentru invitații ei. Și, cum va locui alături de un bucătar, un grătar este nelipsit, iar setul de picnic se potrivește perfect pentru momentele ei de reverie și de romantism. 





    Pentru o atmosferă intimă, câteva felinare solare, colorate, în contrast cu albul pieselor de mobilier, ar completa perfect peisajul. De asemenea, un balansoar fancy i-ar putea servi pentru serile lungi în care își povestește episoadele romanțioase, la telefon, cu prietenele ei. Cum ar putea lipsi din grădina Mathildei o piscină? Sigur, încă nu e suficient de bogată pentru o piscină propriu-zisă (dacă ar fi păstrat valiza cu bani?), dar poate oricând să includă una gonflabilă, cu un preț accesibil. La urma urmei, nu e chiar atât de pretențioasă...Florile și micile decorațiuni de efect sunt un must pentru o fashionistă ca Mathilde; va găsi tot ce visează pe https://www.biano.ro/produse/gradina.



    Dragă Mathilde, noroc cu Biano.ro! Cu sau fără valiza cu bani, vei găsi aici la prețuri accesibile toate obiectele de care ai nevoie pentru a-ți decora casa și grădină, ca să ai unde și despre ce să le povestești prietenilor tăi. 



S-ar putea să îți placă și:

3 comentarii