Ultimele postări

Spațiul de lectură à la FAVI.ro

By 11/13/2018 11:09:00 p.m. ,

  Dacă aș fi trăit alte vremuri, vremuri dintre-acelea care m-ar fi obligat să fiu nomadă, cu siguranță că...n-aș fi fost. Mi-aș fi găsit pe undeva un adăpost retras și m-aș fi agățat cu disperare de el. Nu știu ce zodii sau planete mă guvernează (și nici nu cred în ele), dar schimbările „de domiciliu” nu fac obiectul hobby-urilor mele. Una peste alta, pe scurt, ne-am mutat. Eu și câteva multe teancuri de cărți, care nu au părut nici ele prea încântate de diferența de peisaj.
  Astfel că după ce mi-am înghesuit viața într-un apartament nou, a rămas problema buletinului cărților mele. Sigur, cele mai multe au rămas acasă (despre noua casă nu-mi vine încă a vorbi în acești termeni), dar o bună parte m-au însoțit și au umplut armonios rafturile. Și totuși camerelor le lipsește ceea ce mi-am dorit cel mai mult...lucrul pe care îl proiectam mai înainte de a-mi imagina orice alt colț al casei...și singurul lucru sau loc pe care n-am reușit (încă) să îl organizez. Colțul de citit, bineînțeles.
  Site-urile de mobilă și decorațiuni îmi domină lista de History de câteva luni, iar dintre ele cel pe care intru cu insistență este portalul FAVI.ro, un site prietenos care reunește întruchipările tuturor ideilor mele decorative. Nu că aș fi vreun designer de interior, dar imaginația este singura pe care mă pot baza întotdeauna, cu atât mai mult cu cât e vorba despre colțul în care petrec cel mai mult timp (și care îmi e cel mai apropiat afectiv). 
  Cu speranța că Moș Crăciun sau vreunul dintre spiridușii lui acordă câteva clipe articolului meu (un soi de wishlist modest), împărtășesc cu voi câteva idei și articole interesante pe care vreau să le achiziționez (sau primesc *cough, cough*). Nu de alta, dar cărțile mele vor să iasă în „lume”.
  Pentru că vederea nu îmi este cel mai bun aliat, nu-mi pot imagina colțul de citit fără un lampadar, iar modelul de mai jos, cu „imprimeul” floral și aspectul minimalist (dar cu un aer ușor vintage) s-ar încadra perfect în peisajul sufrageriei mele.  


https://favi.ro/produse/p/lampadar-violin-1xe27-40w-230v-trandafir?v=264306


Odată rezolvată problema iluminării, trecem la cea a situării. Un fotoliu simplu, pufos și comod, într-o culoare caldă care să contrabalanseze cu griul și movul din cameră ar fi punctul central al colțului de lectură. L-am găsit și pe el pe FAVI, printre tot felul de modele (de la modern la vintage, de la culori blânde la nuanțe țipătoare sau texturi și modele îndrăznețe în funcție de exigențele și de specificul camerei):
https://divahome.ro/fotolii/2730-fotoliu-nordic-1-tapi%C8%9Berie-cablo-12.html?utm_source=favi&utm_medium=cpc&utm_campaign=favi-fotolii&utm_term=a15c9b1d-42a1-4059-8672-eb7f0db3e4d9

 Un alt articol care nu se găsea neapărat în tabloul meu, dar care mi-a atras atenția în timp ce cotrobăiam pe site este această măsuță (raft?noptieră?), oricum, simpatică și numai bună de ținut o ciocolată caldă sau cărțile aflate în curs de citire:


  Secțiunea de decorațiuni rămâne, totuși, preferata mea. Cu toate că este greu să faci o ierarhie a paginilor de pe FAVI, pentru că toate sunt la fel de primitoare și de ingenioase prin multitudinea de variante din care poți alege, decorațiunile se situează în topul preferințelor mele. Tablouri, flori, tot soiul de postere, vaze sau lumânări care să transforme spațiul într-unul mai prietenos și deschis. Nu am reușit să mă decid asupra unui singur articol, dar am pus deja ochii pe câteva flori artificiale, vaze și mici decorațiuni pe care le voi cumpăra cu prima ocazie. 
  Fotoliu pufos+lampă generoasă+măsuță de adăpostit reviste și cafele aburinde+câteva decorațiuni de interior=rețeta sigură pentru un colț de lectură fericit, care să ne inspire și să ne îndemne să ne petrecem cât mai mult timp citind. Așadar, fie că aveți de gând să vă (re)organizați un spațiu de citit, fie că sunteți în căutare de câteva decorațiuni și/sau piese de mobilier care să vă completeze casa, FAVI vă este un prieten de nădejde, aducându-vă în mijlocul unor multitudini de idei și de articole croite pentru orice gusturi și exigențe în materie de design interior.  Promit să revin cu poze după ce colțul meu de citit va prinde contur. Până una-alta, nu încetez să mă inspir de pe FAVI și vă îndemn să procedați la fel.


S-ar putea să îți placă și:

3 comentarii