Ultimele postări

Provocare de lectură pentru 2017

By 12/29/2016 04:45:00 p.m. , , , ,

    În prag de an nou, listele de planuri se aglomerează. Ne propunem să fim mai buni, mai înțelepți. Ne promitem să nu repetăm greșeli. Ne coasem dorințe și ambiții pe care suntem siguri că le vom îndeplini în noul an. Nu știu de câtă forță și răbdare va dispune 2017 pentru a ne oferi răgazul de a fi altfel. Speranța, însă, rămâne.
    Și, cum planurile în materie de lectură există și sunt din ce în ce mai prezente, îndeosebi în mediul virtual, am pregătit un (mini) Reading Challenge pentru anul care ne așteaptă. E o idee destul de îndrăzneață să mă „bat” cu GoodReads pe supremația unei provocări de lectură, însă nu țintesc popularitatea. Gândul cu care am conceput provocarea de lectură este acela de a motiva și de a oferi idei celor aflați într-o pană de inspirație în ceea ce privește lectura. 
     



    Ce a vrut să spună autorul prin poza de mai sus? Pe lângă faptul că este mândru de bradul de Crăciun (pe care îl folosește ca fundal pentru mai mult sau mai puțin strălucitele sale poze), a dezvăluit câteva dintre cărțile „bifate” pe reading challenge-ul de mai jos. Da, în 2017 vreau să devin cititoare fidelă a revistei „Iocan” (pe care am citit-o, pare-se, din doi în doi, căci am pierdut cel de-al doilea număr, dar m-am asigurat că îl citesc pe primul și, de curând, l-am achiziționat pe al treilea). La capitolul „Ultimele apariții”, Ana Blandiana se înscrie cu succes cu ale sale „Povestiri fantastice” (carte cumpărată de la Gaudeamus, dar care mă așteaptă, încă, și probabil mă va mai aștepta o vreme). Și, pentru a mă întoarce în universul copilăriei, la ceea ce presupun a fi prima carte citită, mă voi relaxa în compania lui H.C.Andersen și a Fraților Grimm (în speranța că nicio vrăjitoare nu mă va închide în vreun turn sau căsuță de turtă dulce- asta nu sună atât de rău, totuși...).
    Cât despre celelalte provocări de pe listă și cărțile pe care le voi alege pentru fiecare, în postările viitoare. Recenziile vor fi nelipsite;timp să am! Asta vă doresc și vouă, indiferent de alegerile livrești pe care le veți face. Aștept cu nerăbdare propuneri, idei și sugestii de lectură pentru 2017 (și niște timp de împrumut, dacă se poate). Lectură plăcută!



S-ar putea să îți placă și:

1 comentarii