Ultimele postări

Concurs Printre(g)Rânduri (Încheiat)

By 12/29/2015 09:42:00 a.m.

   Concursul nostru a ajuns la final. Felicitari, Andreea Daniela! Te voi contacta pentru a-ti revendica premiul. Mulțumiri tuturor celor care s-au înscris!

 Iată că a sosit vremea să organizez primul concurs! Pentru că numărul vizitatorilor crește zilnic și ne apropiem de pragul de 100 de like-uri pe pagina de Facebook, m-am gândit că ar fi frumos să vă răsplătesc pe voi, cei care susțineți prin interesul vostru acest proiect. Premiul? Romanul „Bonjour tristesse” și setul complet de semne de carte Printre(g)Rânduri gata pregătite să se așeze în cărțile voastre preferate!
     Tot ce trebuie să faceți este să lăsați un comentariu aici sau pe pagina de Facebook, la postarea legată de concurs, în care să menționați de ce vă doriți să citiți „Bonjour tristesse” de Françoise Sagan. Câștigătorul va fi ales prin tragere la sorți. Vă puteți înscrie până pe 22 ianuarie, iar câștigătorul va fi ales ulterior.
    Partea cea mai frumoasă a concursului este aceea ca toți participanții vor fi premiați cu câte un semn de carte personalizat. Pentru asta, în comentariul vostru lăsați și mesajul care doriți să apară pe semnul vostru de carte, dar și culoarea pe care doriți să o aibă acesta. 
    Succes tuturor!


     

S-ar putea să îți placă și:

64 comentarii

  1. Mulțumim. Mi-ar plăcea să primesc cartea deoarece, printr-o întâmplare plăcută, găsesc eu, îmi scriu licența tocmai acum, iar aceasta este o lectură obligatorie. A fost o idee bună să postați pe grupul "Eu citesc" adresa blogului :-) O zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur sa aud asta și îți urez mult succes. Te rog să îmi lași un mail pe adresa printreranduri13@Yahoo.com și să îmi spui culoarea și mesajul pentru semnul de carte personalizat.

      Ștergere
    2. Buna ziua si la multu ani! Doresc sa castig aceasta carte pentru ca sunt pasionata de citit!
      Semnul doresc sa fie albastru cu textul " Visele nu se risipesc. Dar nici nu zboară daca nu le dai aripi" -Lorand Soares Szász

      Ștergere
    3. Crenguta, semnul tau de carte este mai jos, la primul comentariu pe care l-ai lasat. Succes!

      Ștergere
  2. Imi doresc cartea deoarece vreau sa retraiesc filmul intr-un alt mod, mai detaliat
    -Mara

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mult succes, Mara! Te rog să îmi lași un mail pe adresa printreranduri13@Yahoo.com sau un comentariu aici și să îmi spui culoarea și mesajul pentru semnul de carte personalizat.

      Ștergere
  3. As vrea sa achizitionez cartea asta.. mi-ar infrumuseta biblioteca! Sper sa am noroc sa o castig.. nu prea castig de fel..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mult succes!Te rog să îmi lași un mail pe adresa printreranduri13@Yahoo.com sau un comentariu aici și să îmi spui culoarea și mesajul pentru semnul de carte personalizat.

      Ștergere
    2. Buna ziua si la multi ani!
      Doresc sa particip la concurs pentru ca sunt pasionata de citit! Va multumesc pentru concurs.
      Semnul da fie albastru cu textul "Visele nu se risipesc. Dar nici nu zboară daca nu le dai aripi" - Lorand Soares Szász

      Ștergere
    3. Mult succes! Aici este semnul tău: http://i68.tinypic.com/xmocn9.png Dacă sunt probleme, te rog să mă contactezi.

      Ștergere
  4. Buna! Am fost entuziasmata de concurs si cu mare placere as citi cartea din motiv ca sunt pasionata de literatura franceza. De asemenea, mi-a trezit interes denumirea romanului.
    PS: As vrea un semn de carte negru cu inscriptia "Quasimido". Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te rog să verifici dacă îl poți descărca de aici http://tinypic.com/r/2sbqt12/9. Dacă nu, lasă-mi un mesaj pe pagina de Facebook și rezolvăm.

      Ștergere
    2. Mă bucur mult. Mă gândeam inițial că ai scris greșit mesajul. M-am înșelat? Dacă e vreo problemă îl pot reface.

      Ștergere
  5. Hello, princess! Mi-ar placea cartea pentru ca, de cand am inceput facultatea, am cam pierdut contactul cu literatura si chiar eram in cautarea unei lecturi care sa imi redea pasiunea, asa ca am incredere in alegerea ta.
    P.S. Ma cunosti tu, nu conteaza semnul de carte .

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna! Mi-ar placea sa castig acest concurs, deoarece subiectul acestei carti ma atrage foarte mult.
    Ps:Semnul de carte as vrea sa fie cu floricele si mesajul "a reader lives a thousand lives before he dies". Multumesc mult!:)
    -Andreea-

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mult succes, Andreea! Semnul tău de carte este gata. http://tinypic.com/r/abs94p/9 Dacă nu îl poți descărca, lasă-mi adresa de mail și îți voi trimite acolo.

      Ștergere
  7. Multumin pentru concurs.
    As vrea sa citesc cartea pentru ca pare interesanta si pentru a-mi imbogati biblioteca personala.
    As vrea semnul de carte cu mesajul: "The smell of books"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mult succes, Larisa! Aici este semnul tău: http://tinypic.com/r/344sfv8/9 Dacă întâmpini probleme, lasă-mi un comentariu sau contactează-mă pe pagina de Facebook.

      Ștergere
  8. Îmi doresc cartea deoarece o am de ceva vreme pe lista mea to-be-read și sunt foarte interesata de ea și ce are aceasta de oferit. Plus ca în ultimul timp am citit mai mult young adult și as vrea sa mai schimb genul, sa îmi măresc orizontul.
    Semnul de carte te las pe tine sa alegi cumm sa îl faci, nu am preferințe.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://tinypic.com/r/345fpep/9 Sper să îți placă! Mult succes. Dacă sunt probleme, te rog să mă contactezi.

      Ștergere
  9. Multumim pentru concurs! La multi ani!
    Paaai, imi doresc aceasta carte deoarece am auzit ca autoarea a publicat-o pe cand avea doar 18 ani, iar acum am cautat mai multe date despre ea si-mi pare rau ca am aflat de dansa dupa ce a murit. Mi se intampla sa vad fotografiile unor autori si sa-mi doresc nespus sa citesc ceva de ei, iar asa s-a intamplat si cu autoarea Francoise Sagan. Daca nu castig, probabil o s-o caut si-o s-o citesc oricum. :))
    As vrea un semn de carte cu Harry Potter, dar e ok daca nu se poate. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper să îți placă.Dacă nu îl poți deschide lasă-mi un mesaj. http://tinypic.com/r/a2yqyv/9

      Ștergere
    2. Multumesc! Imi place foarte mult. :3

      Ștergere
  10. Imi doresc cartea deoarece imi place mult sa citesc si aceasta pare foarte interesanta. Iar pentru semnul de carte nu am preferinte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://tinypic.com/r/345fpep/9 Sper sa iti placa.Dacă nu îl poți deschide lasă-mi un mesaj.

      Ștergere
    2. Nu îl pot deschide... mi-l puteți trimite pe mail? voda_oana@yahoo.com

      Ștergere
  11. vreau sa castig cartea pentru ca am auzit foarte multe despre ea si despre autoare pe booktube si pare genul meu
    Semn galben cu citatul: i just want to drink coffee read books and sleep :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://tinypic.com/r/2db3wav/9 Mult succes! Dacă nu îl poți descărca, lasă-mi un mesaj.

      Ștergere
  12. Imi doresc sa citesc carte de mult timp. Nu am avut ocazia inca sa pun mana pe ea.

    RăspundețiȘtergere
  13. multumim pentru concurs !! "D

    de ce imi doresc cartea? simplu :D in primul rand, sunt o cititoare inraita si nu trece zi fara sa citesc macar 2-3 capitole dintr-o carte. in al doilea rand, am citit recenzia ta si mi-a placut foarte mult cum ai prezentat cartea.

    semnul de carte sa aiba culoarea verde, la mesaj nu am preferinta :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă nu îl poți descărca, lasă-mi un mesaj. Succes! http://tinypic.com/r/2rgdnjp/9

      Ștergere
  14. Buna as vrea sa citesc aceasta carte deoarece ma inspira tilul si as vrea sa o ciresc ....multumesc pentru concurs ....
    Cat despre semnul sa fie negru cu rosu daca se poate si mesajul " Demonul nu are inima si ca sa ajungi la el trebuie sa fi tu inima lui ".... Cum ma comtactati?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://tinypic.com/r/20jfu3t/9 Succes și sper să îți placă!Dacă nu îl poți descărca, lasă-mi un mesaj pe adresa printreranduri13@Yahoo.com

      Ștergere
  15. Bună seara! As dori sa am această carte ca sa o citesc și apoi sa o donez bibliotecii din orașul Vaslui, așa cum am făcut cu toate cărțile pe care le-am avut. Semnul meu de carte as dori sa fie cu fond negru și text cu fonturi de culoare alba. ,,În viata, spre deosebire de șah, viata continuă și după șah mat,, Nu sunt sigura ca textul e corect redat, accept corecturi dacă știți originalul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://tinypic.com/r/167s55d/9 Dacă nu îl poți descărca, lasă-mi un mesaj. Succes! Sper să îți placă!

      Ștergere
  16. Seara buna!Ma bucur mult ca am aflat de acest concurs si indraznesc sa particip pentru ca este vorba tocmai despre aceasta carte.
    "Bonjour,tristesse" se afla de ceva timp pe lista mea de lectura.De doua luni,cred,de cand am vazut-o prima data in librarie si m-am indragostit de titlu.
    Imaginatia mi-a deschis infinite variante ale povestii tinute sub condei de Francoise Sagan;variante dramatice,profunde,cu mesaje codate pe alocuri,toate presarate cu nume frantuzesti pe care eu le indragesc.
    Intr-o zi,insa,am descoperit total intamplator recenzia cartii pe acest site(multumesc frumos ca ati postat-o :D ) si am citit-o cat ai clipi.Am realizat ca aceasta carte nu este chiar asa cum mi-am inchipuit si totusi are unele elemente pe care am simtit ca le voi intalni.Asta a facut romanul sa avanseze pe lista mea in primele trei carti.
    Simt ca aceasta carte va fi complet pe gustul meu;nu stiu cum sa explic mai exact,e un fel de legatura pe care o stabilesc cu tot ce imi doresc sa citesc.E ciudat,stiu. :))
    In incheiere,as vrea sa va multumesc pentru ocazia de a participa la acest concurs. :D

    RăspundețiȘtergere
  17. Imi doresc sa citesc aceasta carte pentru ca o am de ceva timp pe lista mea de "must read" doar ca nu am avut ocazia sa si pun mana pe ea inca. Din recenziile citite am inteles imediat ca are un subiect pe placul meu iar faptul ca "Bonjour tristesse" este inclusă în top 100 cele mai bune carti selectate de cititorii din Franţa ai publicaţiei "Le Figaro" i-a crescut considerabil valoarea in ochii mei.

    Semnul de carte ce mi-l doresc este cel cu textul: ma termini si pe mine odata?

    RăspundețiȘtergere
  18. Mult succes! Găsești textul pe pagina noastră cu semne de carte http://printregranduri.blogspot.ro/p/semne-de-carte.html

    RăspundețiȘtergere
  19. Cred că această carte este potrivită pentru un cititor înrăit la vărsta adolescenței așa cum sunt eu. Citesc de foarte mult timp și mi-ar plăcea foarte mult să-mi completez biclioteca cu această carte, iar semnele voastre de carte sunt minunate! Succes în continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mult succes! Mulțumim pentru gândurile bune. Cum să fie semul de carte?

      Ștergere
    2. Colorat pe fundal și cu o bucată semi albă peste (Sper să înțelegeți) și să scrie Readers are leaders. Mulțumesc! :D mailul meu este muntean.claudia97@yahoo.com

      Ștergere
  20. Imi doresc aceasta carte deoarece as dori sa imi largesc orizonturile literare daca as putea spune asta si sunt tare curioasa in privinta ei.
    Literatura franceza e plina de surprize. :)
    Multumim pentru concurs!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mult succes! Iar semnul de carte cum să fie?

      Ștergere
    2. În acest caz îți poți alege unul dintre semnele din colecție, de pe pagina Semne de carte. Dacă nu găsești unul pe placul tău, lasă-mi un mesaj cu cerințele și voi realiza unul personalizat.

      Ștergere
  21. Primul lucru care mi-a trezit curiozitatea in legatura cu aceasta carte a fost chiar titlul acesteia: pe de o parte este un titlu in limba franceza- iar eu iubesc aceasta limba - si pe de alta parte pentru ca acest titlu pare a lansa o provocare. Iar faptul ca este o recomandare pe acest blog ma face sa cred ca este intr-adevar o carte foarte buna.
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  22. Buna! Imi doresc sa citesc „Bonjour tristesse” de Françoise Sagan pentru ca imi place tare tare mult descrierea, pentru ca vreau sa aflu mai multe despre viata Cecilei, despre Anna si despre tristete. Sunt sigura ca e foarte faina cartea.

    Semnul de carte mi-ar placea sa fie negru cu mesajul: "Reading is how people install new software into their brains."
    Multumesc din suflet!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://tinypic.com/r/r9ekn7/9 Dacă nu îl poți descărca, lasă-mi un mesaj. Îmi cer scuze pentru întarziere!

      Ștergere
  23. Mi-ar placea sa citesc „Bonjour tristesse” de Françoise Sagan pentru ca pare interesanta si pentru ca imi place sa citesc. Orice, oricand :)

    Semnul de carte mi-ar placea sa fie alb cu negru, cu mesajul "Women who read are dangerous."

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă nu îl poți descărca, lasă-mi un mesaj. Îmi cer scuze pentru întarziere! http://tinypic.com/r/15ry64g/9

      Ștergere
  24. Vreau sa citesc "Bonjour tristesse" pentru ca pare sa aiba un subiect frumos si pentru ca a fost apreciata de catre Le Figaro, si am incredere in ei.
    Semnul de carte l-as vrea albastru, cu mesajul: "A book a day keeps reality away."

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă nu îl poți descărca, lasă-mi un mesaj. Îmi cer scuze pentru întarziere! http://tinypic.com/r/o759j5/9

      Ștergere
  25. Ma atrage cartea „Bonjour tristesse” de Françoise Sagan pentru ca este o carte scrisa de un francez, si cartile lor sunt f bune.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scuze pentru intarziere. Daca mai e valabil, mi-ar placea sa fie un semn alb, pe care sa scrie "A library is a hospital for the mind." Merci!

      Ștergere
  26. Mai bine mai tarziu,decat niciodata. Aici este semnul, daca nu il puteti descarca, lasati-mi un mesaj http://tinypic.com/r/24cz6km/9

    RăspundețiȘtergere